BEZPŁATNA DOSTAWA INPOST PACZKOMAT® 24/7 OD 149 zł 
BEZPŁATNA DOSTAWA PRZEZ INPOST PACZKOMAT® 24/7 PRZEDPŁATA OD 149 zł

Dostawa i płatność

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Firmy kurierskiej

- Paczkomatów

- Odbiór osobisty w sieci sklepów Olimp Store

Na terenie Polski ceny dostaw zamówień są zawarte w poniższej tabeli. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich.

InPost Paczkomaty 24/7:

Metoda zamówienia poniżej 149,00 zł Zamówienia równe lub powyżej 149,00 zł
Inpost Paczkomaty 24/7 14,50 zł 0,00 zł
Inpost Paczkomaty 24/7 Pobranie 16,00 zł 16,00 zł

 

InPost Kurier:

Metoda zamówienia poniżej 199,00 zł Zamówienia równe lub powyżej 199 zł
Inpost Kurier 15,50 zł 0,00 zł
Inpost Kurier Pobranie 17,50 zł 17,50 zł

Kurier DPD:

Metoda zamówienia poniżej 199,00 zł Zamówienia równe lub powyżej 199 zł
Kurier DPD 11,50 zł 0,00 zł
Kurier DPD Pobranie 16,00 zł 16,00 zł

Kurier UPS:

Metoda zamówienia poniżej 199,00 zł Zamówienia równe lub powyżej 199 zł
Kurier UPS 14,50 zł 14,50 zł
Kurier UPS Pobranie 19,00 zł 19,00 zł

Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdą Państwo w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.

Oferowane w sklepie produkty sprzedajemy wyłącznie w drodze wysyłkowej. Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych, liczonych od złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

5. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

6. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

- płatnością przy odbiorze

- płatnością w systemie Przelewy24

- płatnością w systemie Przelewy24 - kartą

- płatnością w systemie PayU

Opłata za zamówienie naliczana jest w momencie złożenia go na stronie przez klienta.